עו”ד אורי שנהר שותפם של עו”ד אריאל רוט ועמית חדד

August 04 2023Cfao

עו“ד אורי שנהר שותף במשרד עו”ד אריאל רוט ועו”ד עמית חדד

בפירמת עורכי הדין חדד רוט שנהר ושות’. מלבד עו”ד עמית חדד, עו”ד אריאל רוט ועו”ד אורי שנהר יש המון כשרון ויכולות מוכחות. תמצאו שורה של עורכי דין מבריקים.  עורך הדין אורי שנהר הינו שותף במשרד חדד רוט שנהר ושות’. המשרד הוקם על ידי המייסדים עו”ד אריאל רוט ועו”ד עמית חדד.

עו"ד אורי שנהר. שותפם של עו"S אריאל רוט ועו"ד עמית חדד.

משברים תקשורתיים

עו”ד שנהר הינו אחד מעורכי הדין הבולטים בארץ. הוא מתמחה בליווי משפטי של משברים תקשורתיים מורכבים ובליווי משפטי ורגולטורי. מומחה בתחום השיווק והפרסום.

ניסיון עשיר בתקשורת

עו”ד שנהר מחזיק בידע וניסיון של למעלה מעשרים וחמש שנים. בולט במיוחד במתן ייעוץ וליווי משפטי בתחומי משפט מגוונים. שימש בעברו כעיתונאי וכיועץ המשפטי של עשרות תוכניות תחקיר וסרטים תיעודיים ששודרו בערוצי הטלוויזיה הישראליים. בעל יתרון משמעותי בייצוג לקוחות המתמודדים עם משברים תקשורתיים או עסקיים.

עו”ד שנהר מלווה את לקוחותיו באופן אישי במכלול פעילותם העסקית השוטפת. בנוסף לכך מייצג את לקוחותיו בדיונים בפני ערכאות המשפט השונות. לרבות בית המשפט העליון. הוא נחשב לליטיגטור מוכר ומיומן. הוא מעניק ייעוץ וייצוג משפטי איכותי, לרבות בייצוג נתבעים בתובענות ייצוגיות רחבות היקף. כאלה בעלות משמעויות מסחריות ושיווקיות משמעותיות.

מוביל בתקשורת

בין לקוחותיו של עו”ד שנהר נמנות חברות מסחריות ישראליות ובינלאומיות מוכרות, כלי תקשורת מובילים, עיתונאים ואנשי ציבור מהידועים והמוכרים בישראל.
עו”ד שנהר הוא מחבר הספר “דיני לשון הרע” (1997), המהווה את ה”טקסט בוק” (בה’ הידיעה) בתחום לשון הרע, ומחבר פרקים בנושא החוק הישראלי במדריך הוצאת Bloomberg “International Libel & Privacy Handbook” (2013) ובמדריך הוצאת LexisNexis “International Libel and Privacy Law” (2017). כמו כן הוא הרצה ומרצה באוניברסיטה העברית בירושלים בתחומי “דיני לשון הרע” ו”דיני פרסומות” זה כשני עשורים.

עו”ד שנהר שימש במשך שתים-עשרה שנים כיועץ משפטי בהתנדבות של עמותת “בקול – ארגון כבדי שמיעה ומתחרשים (ע”ר)” ובמסגרת זו ניסח את הצעת החוק שהפכה לימים לחוק שידורי טלוויזיה (כתוביות ושפת סימנים), תשס”ה-2005. עו”ד שנהר משמש מאז שנת 2014 כיועץ משפטי בהתנדבות של פורום גיוס העדה הנוצרית ושל עמותת ארם – עמותה ארמית נוצרית בישראל (ע”ר) והוא ייצג את העמותה וראשיה בעתירות וערעורים לבית המשפט העליון.

#עו"ד אורי שנהר
#עו"ד אריאל רוט
Share: