אסי מוש על רודוס כמו שלא הכרתם

August 04 2023Cfao

אסי מוש מגיש מידע שימושי לתיירים על רודוס

חודשי הקיץ הם הכי אידיאליים לחופשה זוגית או משפחתית ברודוס. כך מסביר אסי מוש מדריך אטרקציות וטיולים. למה רודוס? כי זה קרוב, זה זול וזה גם מאד מהנה.

אז מה יש ברודוס? ההמלצות של אסי מוש במיוחד בשבילכם

מידע שימושי לתיירים על רודוס, בהנחיית אסי מוש. כאחד האיים הגדולים בים האגאי, רודוס היא יעד נופש פופולרי עם הרבה מה לראות ולעשות. בין אם תרצו לחקור את הרחובות ההיסטוריים של העיר העתיקה או ליהנות מיום מנוחה בחוף מבודד, יש משהו לכולם.

greece, rhodes, nature

האטרקציה המתויירת ביותר באי היא העיר העתיקה, אתר מורשת עולמית של אונסק”ו. לטייל ברחובות הצרים המרוצפים באבן מרגיש כמו ללכת אחורה בזמן. תוכלו למצוא כאן הרבה מסעדות, ברים וחנויות ויש גם כמה מונומנטים היסטוריים מרשימים לראות. סיור רגלי מודרך כאן הוא דרך מצוינת ללמוד עוד על העיר.

העיר העתיקה של רודוס

גולת כותרת נוספת בטיולכם לרודוס היא ארמון המאסטר הגדול, טירה מימי הביניים. הבניין המרשים הזה שימש בעבר ביתם של שליטי העיר העתיקה והוא מראה לעין. הכניסה המרשימה, הקשתות המתנשאות והקישוטים המרהיבים הופכים את זה למקום בלתי נשכח לבקר בו.

an old building with a flag on top of it. אוהבים את רודוס. אסי מוש

ביקור באקרופוליס של לינדוס הוא עוד פעילות שחובה לעשות בחופשתכם ברודוס. אתר ארכיאולוגי מעורר כבוד זה היה פעם עיירה הלניסטית וחפירות כאן העלו לאור כמה מבנים מפוארים. מקדש אתנה וזאוס מהמם במיוחד.

A Person Holding Stuffed Grape Leaves עלי גפן. אסי מוש

רודוס מפורסמת גם באוכל שלה וכדאי לנסות את המנות המקומיות. תוכלו למצוא פיטרודיה (לביבות חומוס קטנות עדינות), דולמדקיה (עלי גפן ממולאים) ובשרים בבישול איטי. תוכלו גם לטעום את הדבש המקומי המשמש בהרבה פינוקים מתוקים כמו מלקוניה ונוגט.

אם אתה ינשוף לילה אתה תאהב את חיי הלילה ברודוס. יש כאן הרבה מועדונים וברים ותוכלו לרקוד כל הלילה.

כדאי לבקר גם בשבעת המעיינות המדהימים. פארק טבעי זה הוא אתר חובה עבור חובבי טבע וחובבי חיות בר. שמורת טבע ייחודית זו היא ביתם של אוכלוסייה גדולה של פרפרים בחודשי האביב והסתיו. הפרפרים יש כאן כל כך בשפע שהם גורמים לעצים ולגבעות להיראות חיים.

אטרקציות נוספות

דברים מעניינים נוספים שכדאי לעשות בחופשתכם ברודוס כוללים ביקור בטירת האבירים השמורה להפליא. תוכלו לצפות בתערוכות שונות המארחות חפצים דתיים ופריטים מחיי היומיום מהאתרים הארכיאולוגיים השונים באי.

ביקור בחוף המבודד היפה של Kallithea הוא עוד פעילות נהדרת לעשות בחופשה שלך. חוף זה נמצא קרוב מאד לאתר הנופש לינדוס. גם הוא מציע מי טורקיז יפים לשחות בהם.

אם אתם מחפשים חופשה פעילה יותר, כדאי לשקול לשכור רכב ולחקור את האזור הכפרי שמסביב. יש כמה חופים פנטסטיים שאפשר לגלות יחד עם כפרים ועיירות מקסימות. תוכלו אפילו לקפוץ לשייט ברחבי האי ולבקר במקומות שכנים כמו טורקיה או סימי. אם אתם חובבי ספורט ימי, תוכלו גם לקחת חלק בקורס צלילה כאן. לחלופין, תוכלו להירגע על החופים החוליים של רודוס ולספוג את השמש.

#אסי מוש
#חופשה משפחתית
#חופשה רומנטית
#רודוס
Share: